Het einde komt in zicht - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Robin Tilburgs - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Robin Tilburgs - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Maart 2017 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Week 6 t/m 10 (20-2 tot 26-3)
Zo, het is weer even een tijdje geleden, dus ik dacht ik zal weer eens iets schrijven! Afgelopen weken heb ik het druk gehad met zowel leuke dingen als schooldingen, maar ja het moet toch allebei gebeuren! Om te beginnen natuurlijk een heerlijk weekje met Teun gehad. We hebben hier wat culturele dingetjes gedaan (vooral cultureel eten) en we zijn ook nog naar Bristol geweest. Verder heb ik Cardiff bezocht (een stadje in Wales), ben ik naar Stonehenge en Salisbury geweest en heb ik nog een intensieve wandeling gemaakt door het mooie, maar heul heuvelachtige natuurgebied, Dartmoor. Al die tripjes waren ook hele wandelingen, dus gelijk mijn sportactiviteiten erop zitten hier. Al met al flink wat cultuur gesnoven dus!

Helaas moet er naast de leuke dingen natuurlijk ook nog iets aan school gedaan worden. Ik heb inmiddels bijna drie van de vier essays af en nog een presentatie gedaan. Het viel me heel erg mee met schrijven en alles mooi op tijd af! Mijn laatste essay heeft nog zo’n 100 woorden nodig en is dan ook af. Dan is het even genieten van vier weken vakantie waarvoor ook al leuke dingen gepland staan! Begin mei heb ik nog één deadline voor een essay te gaan en dan heb ik in principe zomervakantie. Echt genieten dit!

Vanaf nu wordt het dus echt aftellen hier. Teun zie ik gelukkig alweer over een paar daagjes! Donderdag gaan we samen alweer naar Londen. Daarna is het nog maar liefst een weekje of zes en dan kom ik weer richting Nederland. Natuurlijk heb ik hier een super leuke tijd gehad, maar ik zal ook wel blij zijn als ik weer lekker in het kleine, maar vooral platte, Nederland ben. Ik zie er helemaal niet tegenop om weer te werken en om een frietje stoofvlees en een bamischijf te eten! Dat mis ik toch wel het meeste (aangezien ik gelukkig wel een grote emmer satésaus meegenomen had!). Komende tijd dus een leuke vakantie tegemoet en dan alweer snel naar Nederland. Ik ga nog even genieten hier zo lang het kan en zie jullie snel.

Lots of love,
Robin

  • 26 Maart 2017 - 13:28

    Marion:

    Nou Robin nog heel veel plezier de laatste weekjes en tot gauw weer

  • 26 Maart 2017 - 16:32

    Nicole:

    Hey Robin,

    Leuk om jouw verslag te lezen. Wat fijn dar je het zo naar je zin hebt en dat de schooldingen op tijd af zijn. Ben ook wel weer blij als je weer gewoon hier bent! Hugs and kisses!

  • 26 Maart 2017 - 17:51

    Mamaaaaatje:

    Jaaaaaaa almost time to go home!! Mooi avontuur, dat zeker!! Nog een paar nachtje en dan je manneke weer bij je...heerlijk!!
    Enjoy in Londen, maak er wat moois van.
    Succes voor de laatste loodjes en voor je essay. Dikke knuffel van ons allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2017

De laatste weekjes!

26 Maart 2017

Het einde komt in zicht

19 Februari 2017

Halfway there!

05 Februari 2017

Integreren in Exeter

22 Januari 2017

Week 1: Welcome to Exeter City
Robin

Actief sinds 20 Jan. 2017
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 2856

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: