Halfway there! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Robin Tilburgs - WaarBenJij.nu Halfway there! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Robin Tilburgs - WaarBenJij.nu

Halfway there!

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

19 Februari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Week 4 en 5 (6-02 tot 19-02)
Alweer twee weekjes voorbij sinds mijn laatste blog! Het was de bedoeling elke week iets te schrijven, maar ik heb zoveel te doen dat het er vaak bij inschiet.. Dan maar één keer in de twee weken (of zoiets)! Afgelopen weken ben ik weer naar Cheesy Tuesday geweest, wat een heerlijk feestje elke week! Doet me een beetje denken aan het foute uur van Q-music, maar dan heel de avond! Dat is toch lachen? Wel nog steeds een beetje wennen dat je hiervoor echt al om 10 in de kroeg moet zijn omdat er anders een rij staat waar je rustig een half uur op kunt staan wachten. En daar heeft niemand zin in!

Verder ben ik naar een Cocktail social geweest met een van de societies. Lekker cocktails drinken en kletsen, wie wil dat nou niet? Natuurlijk plannen ze dit soort dingen goed, want het was op een woensdag avond en dan krijg je daar twee cocktails voor de prijs van één! Studentendealtje! Ik ben ook naar een Harry Potter quiz geweest en heb nog twee dineetjes gehad met internationale studenten. Bij allebei de dineetjes nam iedereen iets mee en heb ik dingen geproefd die ik nooit eerder gehad heb. Vooral bij het tweede diner deed iedereen zijn best om een typisch gerecht uit zijn of haar land te maken. Hierbij heb ik kunnen genieten van Italiaanse bruschetta, Duitse schnitzels, Tsjechische aardappel pannenkoekjes, Franse crêpes, Italiaanse pizza en natuurlijk Nederlandse boerenkool! Ik geloof dat de boerenkool zelfs wel in de smaak viel haha! En gelukkig heb ik nog wat over dus ik kan de komende week nog genieten van mijn heerlijke Hollandse maaltijd.

Inmiddels ben ik al vijf weken in Engeland en heb ik nog maar zes weken school te gaan. Wat wil zeggen dat ik dus al zo’n beetje op de helft ben! Komende week heb ik nog twee kleinere opdrachtjes die ik moet inleveren en dan komt Teun (eindelijk) een week op bezoek! Een weekje genieten en chillen en daarna is het aftellen naar de laatste week van maart waar ze drie deadlines in één week gepropt hebben. Ik mag dus drie essays schrijven van 3000/4000 woorden voor die week. Echt genieten.. Zodra Teun weer naar Nederland vertrekt is het voor mij dus even een paar weekjes afzien! Vanaf begin april heb ik in principe gen colleges meer, alleen nog een deadline voor een essay eind april. Na eind maart heb ik dus al een soort van zomervakantie! Die tijd ga ik mooi gebruiken om hier nog wat rond te reizen en te doen zodat ik daarna weer met een voldaan gevoel terug naar Nederland kan (als ik dat dan nog wel wil!).

Groetjes en tot snel!

P.S. Inmiddels weer een paar kaartjes binnen gehad en ze op mijn prikbord gehangen, super tof! Als iemand nog een kaartje wilt sturen vind ik dat nog steeds hartstikke leuk :D
Mijn adres nogmaals:
Northernhay Place
Northernhay House, flat 508, room B
EX4 3RY
Exeter

  • 19 Februari 2017 - 14:15

    Wieke Schrover:

    He Robin,
    Wat leuk om op deze manier nog iets te horen. Volgens mij ben je goe bezig daar en tegelijk lekker aan het genieten!
    Ga zo nog effe lekker door.
    Groeten Wieke Schrover

  • 19 Februari 2017 - 14:18

    Mams:

    Superleuk schat! Goed, leuk en gezellig bezig daar.
    Haha jaaa ook wat 'schooldingetjes' doen daan hè.haha daar was je tenslotte voor gekomen..;-)
    Heerlijk dat je ventje eindelijk komt...hij heeft er zin in! Dikke kus van het thuisfront. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2017

De laatste weekjes!

26 Maart 2017

Het einde komt in zicht

19 Februari 2017

Halfway there!

05 Februari 2017

Integreren in Exeter

22 Januari 2017

Week 1: Welcome to Exeter City
Robin

Actief sinds 20 Jan. 2017
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 2859

Voorgaande reizen:

20 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: